14 kommentarer til “Hæklet Converse All Star futter

    1. Hej Diana

      Jeg lavede dem i almindelig akryl
      Du kan med fordel sy en filt sål i bunden så slides de ikke så hurtig.

      Mvh Anja Holst

    2. Nål nr 7 lyder meget voldsomt. Er der hæklet med dobbelt garn, og hvilken slags garn er der brugt. Med venlig hilsen Laila

  1. Hej. Sender lige et billed, er det ikke for åben? Det er lidt svært når man ikke ved hvilket garn der er brugt, akryl garn er flere forskellige tykkelser og til pind 7 findes der ikke noget, derfor har jeg lavet det dobbelt.

  2. Jeg skal da prøve at hækle disse sutsko – de er rigtig fine. Jeg har lige læst den igennem.Der hvor man skal hækle flappen, springer vejledningen fra række 4 til række 21 – hvad skal de ske imellem disse rækker?

  3. Jeg skal da prøve at hækle disse sutsko – de er rigtig fine. Jeg har lige læst den igennem.Der hvor man skal hækle flappen, springer vejledningen fra række 4 til række 21 – hvad skal de ske imellem disse rækker?

    1. Hej Janne.
      Hvis du læser række 4 færdig, står der fra række 5-20 skal du hækle….. 🙂
      Jeg skal også igang med at hækle sko til min datter.
      Mvh. Susanne Andersen.

  4. hvor meget garn går der til i hver farve ca.? bliver der hæklet med dobbelt tråd?
    vil helt vildt gerne hækle dem til mig selv 🙂

  5. hej
    efter man har slået 24 m op, skal de så samles til en ring? jeg er nok for nybegynder, synes ikke opskriften er udførlig nok.

Skriv en kommentar

Din email adresse bliver ikke offentliggjort. Felter markeret med * skal udfyldes.